hannacansund

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Hanna - 20 juni 2010 01:00

Jag måste först börja med att säga grattis till det nygifta paret vår egen kronprinsessa och hennes nu då nyblivne prins och passa på att tacka dessa för en väldigt trevlig och fin dag!


Hela vigseln var verkligen enormt fin och Viktoria själv var jätte fin i sin klänning. Men det jag tyckte mest om var Daniels tal till Viktoria under bröllopsmiddagen. Att han jämförde sig med grodan men att det ändå tog tid att bli prins. Att kärleken är störst utav allt och att han älskar sin Viktoria!


Ne det var verkligen ett fint bröllop!


// Hanna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


20 år livsglad tjej, som studerar it-säkerhet, men som inte är som alla andra. Jag lever med en svårbehandlad epilepsi i min vardag och tar mig över hinder som "normalt" folk inte skulle behöva.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Varför tror ni att folk reagerar på ett så starkt sätt när dom hör ordet epilepsi?
 Dom är rädda, och vet inte hur dom ska hantera situationen
 Man har sett medias version utav epilepsi och dragit egna slutsatser
 Man vet inte vad det är
 Vet ej ?
 Annat alternativ ...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards