hannacansund

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Hanna - 16 januari 2011 21:37

Jaha! Imorgon blir det att öka dosen med träning, har jag bestämt mig för! Jag har ca en månad på mig till Tandådalen och har verkligen bestämt mig för att det ska gå!! 

Nu ska här brännas fett! 


Let's ZUMBAA !! 


Lyckas jag kommer jag definitivt att komma i den skidjackan och termobyxorna jag vill! 


Av Hanna - 16 januari 2011 14:24

efter en helg hos anton känner jag mig laddad för att åka hem och ta itu med saker, tror jag. jag hoppas på det iallafall.. Plus att jag hoppas att det har blivit bättre och att allt har lugntnat ner sig. För det vore så skönt! 


Tack anton för att du ger mig en sån positiv vibb <3 

Presentation


20 år livsglad tjej, som studerar it-säkerhet, men som inte är som alla andra. Jag lever med en svårbehandlad epilepsi i min vardag och tar mig över hinder som "normalt" folk inte skulle behöva.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Varför tror ni att folk reagerar på ett så starkt sätt när dom hör ordet epilepsi?
 Dom är rädda, och vet inte hur dom ska hantera situationen
 Man har sett medias version utav epilepsi och dragit egna slutsatser
 Man vet inte vad det är
 Vet ej ?
 Annat alternativ ...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards